2012年3月19日 星期一

踢走恐怖的濕疹眼(上篇:雷品)

在兩年前暑假的某一天
睡覺時覺得左眼痒痒的
第二天睡醒時腫得難以置信
眼皮腫得dup了下來,狀什恐怖

趕緊去看醫生
醫生告訴我是眼皮太濕了,
好似像說我是過敏性濕疹
搽了幾天藥膏才康復
那幾天完全不敢外出見人>0<

發生這事之前我是沒有使用眼霜的
經此一劫,馬上去找眼霜為眼仔保濕
真的十萬個不想再看見那腫到不行的眼

因為眼部是十分敏感的
所以當時的目標就是千萬不可以造成過敏
clinique這牌子亦是我當時的選擇之一
因為它經常強調通過過敏性測試
心想不會過敏吧!就滿心歡起走到counter試用
豈料過到十多分鐘,眼皮痒痒的
幸好友人提醒我不要即時購買先等一會看看效果如何 

心中真的非常非常憤怒!!!!!
clinique你常強調自己通過過敏性測試 
為何一塗上你就會敏感?
假如你沒有強調自己通過過敏性測試我不會怨你
但你強調自己不會過敏卻令人過敏看你還有什麼作為?
這是絕不能原諒的!!!!

當時試用的就是
All About Eyes Serum De-Puffing Eye Massage
眼部舒緩補濕精華
 




事後跟朋友討論時,她說買了clinique的

All About Eyes Concealer
眼部護理遮瑕霜
同樣出現用後紅腫的過敏情況



真的太太太憤怒了
說什麼通過測試不會過敏
通通都是騙人!!
因此決定絕不會再試用或企圖買clinique的任何東西

希望各位打算買
clinique的東西時

也要到counter試清試楚
以免浪費之餘,更不要害自己的皮膚受罪

6 則留言:

  1. 我對眼都敏感啊…好煩惱

    回覆刪除
  2. 眼部肌膚本身已經系好脆弱,加埋敏感真系好難搞
    所以我果陣都勁困擾>_<
    之後我買左bioderma防敏系列既eye gel
    so far到宜家無再出現過果次d濕疹
    下篇會介紹,可以留意下^^
    但clinique依支相信你可以black list佢

    回覆刪除
  3. 期待~~~我依家都諗住試內服既pills睇下有無幫助~~

    回覆刪除
  4. 醫生話你眼仔咩事?甘要食d咩pill?
    後日會出文^^到時記得支持下

    回覆刪除
  5. Of course我會支持!
    我天生皮膚抵抗力差,一到潮濕天氣就出濕疹~~今次對眼圍住腫生紅瘡。ToT
    依家試下食Barley grass既pills 睇下有無用~
    (其實我都係一隻白老鼠)~haha

    回覆刪除
  6. Barley grass系咪小mak草?有咩作用?
    如果你眼生粒粒記得睇醫生
    眼仔既野一有咩事就好麻煩

    haha我相信每個貪靚既人都系一隻白老鼠:P
    d skin care一系質素參差,一系人夾人
    吾試過真系吾知邊隻先系真正適合自己
    以前睇blog可以睇到邊d好邊d吾好...
    e+太多打手喇,都吾知邊d真系好真系吾好~~

    回覆刪除